Zapytanie Ofertowe NR 1/2025 A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę Inowrocław, dnia 03 kwietnia 2025 r. ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025 na wykonanie robót ogólnobudowlanych pod posadowienia planowanych do zakupu nowych maszyn na hali produkcyjno-magazynowej 1B w INOFAMA S.A. w ramach „Planu modernizacji Zakładu Konstrukcji Stalowych INOFAMA S.A. na lata 2024-2025” 1. ZAMAWIAJĄCYInofama S.A. Inowrocław, ul. Metalowców 7, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Bydgoszczy XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000079235, o opłaconym kapitale zakładowym w wysokości 20.500.000,00 zł, NIP: 556-080-14-88, REGON: 090503886. 2. TRYB POSTĘPOWANIA2.1. Postępowanie przeprowadzone zostanie w formie zapytania ofertowego, zgodnie z wewnętrzną procedurą Zamawiającego.2.2. Do Postępowania nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).2.3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Zapytaniu ofertowym, zwanym dalej Zapytaniem, stosuje się powszechnie obowiązujące przepisy prawa. 3. KLAUZULE ZAMAWIAJĄCEGO 3.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków określonych w Zapytaniu w trakcie trwania Postępowania. 3.2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia Postępowania bez podania przyczyn oraz bez dokonywania wyboru oferty. 3.3. Zamawiający dopuszcza możliwości podziału całości zadania na etapy. 4. PRZEDMIOT ZAPYTANIA4.1. Przedmiotem Zapytania jest przedstawienie oferty na wykonanie robót ogólnobudowlanych pod posadowienia planowanych do zakupu nowych maszyn na hali produkcyjno-magazynowej 1B w INOFAMA S.A. w ramach „Planu modernizacji Zakładu Konstrukcji Stalowych INOFAMA S.A. na lata 2024-2025 zgodnie z zakresem określonym w „Dokumentacji projektowej w zakresie posadowienia planowanych do zakupu nowych maszyn na hali produkcyjno-magazynowej 1B w INOFAMA S.A.” stanowiącej załącznik nr 3 do Zapytania. 4.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.4. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji Przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 4.5. Zamawiający przewiduje realizację całego zakresu zadania w II etapach: Realizacja I etapu do dnia 18.07.2025 r. – wykonanie fundamentów pod laser i system do lasera 6x2 Realizacja II etapu do dnia 30.09.2025 r. – wykonanie fundamentu pod system do lasera 3x1,5 m oraz tandem krawędziarek. 4.6. Zaleca się, aby podmiot zainteresowany udziałem w Zapytaniu ofertowym przeprowadził wizję lokalną hali produkcyjnej 1AB, celem poznania specyfiki Przedmiotu zamówienia. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej należy uzgodnić z przedstawicielem Zamawiającego, o którym mowa w pkt 12. 5. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU5.1. Uczestnikami Postępowania mogą być podmioty, które: 5.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,5.1.2. posiadają niezbędną wiedzę w zakresie wykonania Przedmiotu zamówienia,5.1.3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu zamówienia, tj. wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym, posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia funkcji Kierownika Budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia,5.1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu zamówienia oraz wykażą, że posiadają aktualną, opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem Przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z wykonaniem Przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 500.000 zł.,5.1.5. posiadają pełną zdolność do czynności prawnych,5.1.6. posiadają doświadczenie w zakresie wykonania Przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania Ofert, robót w zakresie tożsamym lub zbliżonym do zakresu Przedmiotu Zapytania ofertowego o wartości zadania min. 100 000 zł netto.5.1.7. Warunki, o których mowa w pkt 5.1.1 do 5.1.6. uznaje się za spełnione, jeśli Oferent złoży w tym zakresie oświadczenie. 5.2. Zamawiający w ramach oceny Ofert może żądać od Oferentów przedłożenia dokumentów dokumentujących spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1 powyżej.5.3. Oferta podmiotu, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 5.1. podlega odrzuceniu. 6. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT6.1. Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do dnia 25 kwietnia 2025 r. do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego: INOFAMA S.A., ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław, Sekretariat. 6.2. Siedziba Zamawiającego jest czynna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach: 07:00 - 15:00.6.3. Oferta powinna zostać złożona w formie papierowej w zamkniętej, nieprzezroczystej i opieczętowanej kopercie za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście.6.4. Koperta z Ofertą powinna posiadać oznaczenie „ZAPYTANIE OFERTOWE NR 1/2025 z dnia 03 kwietnia 2025 r.”6.5. Za datę złożenia Oferty uważa się datę wpływu do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną niezwłocznie zwrócone nadawcy, bez ich otwierania.6.6. Złożone Oferty podlegać będą rejestracji przez Zamawiającego. Każda przyjęta Oferta zostanie opatrzona adnotacją określającą datę i czas przyjęcia Oferty. Do czasu otwarcia Ofert będą one przechowywane w sposób gwarantujący ich nienaruszalność. 7. OFERTA7.1. Oferta powinna zostać złożona zgodnie z wzorem Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do Zapytania, Przedmiarem robót stanowiącym Załącznik do Oferty oraz zgodnie z wymogami określonymi w Zapytaniu.7.2. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.7.3. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu. Złożenie większej liczby Ofert niż jedna skutkować będzie odrzuceniem wszystkich złożonych Ofert.7.4. Oferta oraz składane łącznie z nią dokumenty muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Oferenta, a podpisy muszą umożliwić identyfikację tożsamości osób je składających, tj. podpis powinien zostać złożony wraz z imienną pieczątką lub podpis powinien być czytelny z podaniem imienia i nazwiska.7.5. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent. 8. TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT8.1. Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 25 kwietnia 2025 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego wskazanej w pkt 6.1. w pokoju 1D- 113. Otwarcie ofert jest nie jawne dla Oferentów. 9. KRYTERIA OCENY OFERTY I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTACJI9.1. Wszystkie nieodrzucone Oferty, jakie wpłyną do Zamawiającego w odpowiedzi na Zapytanie, zostaną poddane weryfikacji pod kątem ich zgodności z Przedmiotem zamówienia i Zapytaniem.9.2. Zamawiający dokona oceny Ofert przy uwzględnieniu poniższych kryteriów: 9.2.1. Wynagrodzenie – waga 75%.9.2.2. Termin realizacji – waga 15%.9.2.3. Okres gwarancji – waga 10%. Wynagrodzenie CminPC = ---------- x 75 pkt Ci PC – liczba punktów za kryterium Wynagrodzenie,Cmin – najniższe wynagrodzenie spośród wszystkich ważnych ofert i nieodrzuconych,Ci – ceny poszczególnych ofert. Termin realizacji Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego na druku oferty skrócenia okresu realizacji przedmiotu zamówienia w pełnych miesiącach. Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie: Skrócenie terminu realizacji o 7 dni - 5 pkt Skrócenie terminu realizacji o 14 dni - 10 pkt Skrócenie terminu realizacji o 21 dni - 15 pkt Okres gwarancji Ocena przeprowadzona zostanie na podstawie podanego na druku oferty okresu udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia w pełnych latach. Okres gwarancji należy podawać wyłącznie w pełnych latach. W przypadku podania okresu gwarancji w miesiącach Zamawiający zaliczy do wyliczenia punktów okres pełnego roku przyjmując rok niższy niż będzie to wynikało z podanej ilości miesięcy (np. podanie okresu gwarancji 6 lat i 9 m-cy będzie traktowane jako 6 pełnych lat). Ocena przeprowadzona zostanie wg poniższego zestawienia. Wykonawca, który przedstawi w swojej ofercie okres gwarancji: 2 lat otrzyma 0 pkt 3 lat i więcej otrzyma 10 pkt UWAGA: Oferta Wykonawcy, w której nie przedstawiono okresu udzielnej gwarancji jakości lub wskazano okres udzielonej gwarancji jakości na przedmiot zamówienia, poniżej 3 lat zostanie odrzucona. 9.3. Podane w Ofercie wynagrodzenie stanowić będzie wynagrodzenie ryczałtowe i obejmować będzie wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania Przedmiotu zamówienia. 10. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY10.1. Zamawiający dokona zawiadomienia wszystkich Oferentów, których Oferty nie zostały odrzucone, o wyborze Oferty, w formie pisemnej w terminie 14 dni od dnia otwarcia Ofert.10.2. Oferent, którego Oferta została wybrana zwany jest w Zapytaniu Wykonawcą. 11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄTermin związania Ofertą wynosi 60 dni. Zamawiający może wezwać Oferentów przed upływem terminu związania Ofertą o jego wydłużenie o kolejnych 14 dni. 12. OSOBA DO KONTAKTU W SPRAWIE OGŁOSZENIAPrzemysław Sparniuk – Dział TechnicznyTel. kontaktowy 607-530-855email: psparniuk@inofama.eu 13. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY13.1. Oferta zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego, Załącznikiem nr 1 do Oferty.13.2. Klauzula informacyjna RODO stanowiąca Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert.13.3. W przypadku złożenia Oferty niezawierającej wymaganych załączników, Zamawiający może wezwać Oferenta do uzupełnienia Oferty. Zamawiający w przypadku powzięcia wątpliwości dotyczących treści Oferty, może żądać wyjaśnienia treści Oferty. 14. ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA: 14.1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy. Załącznik nr 1 do Oferty 14.2. Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO. 14.3. Załącznik nr 3 – Dokumentacja projektowa. 14.4. Załącznik nr 4 – Draft Umowy. Zapytanie Ofertowe w formacie PDF