Zapytanie ofertowe - sprzątanie pomieszczeń A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę Inowrocław, dnia 28.11.2025 r. ZAPYTANIE OFERTOWE 01/11/2025 1. Zamawiający – INOFAMA S.A. w restrukturyzacji z siedzibą w Inowrocławiu zwraca się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia: Wykonywanie prac w zakresie stałego sprzątania pomieszczeń w obiektach zlokalizowanych w INOFAMA S.A. w restrukturyzacji z siedzibą przy ul Metalowców 7, 88-100 Inowrocław. 2. Termin realizacji zamówienia: 01.01.2026-31.12.2026 r. 3. Okres gwarancji: nie dotyczy. 4. Warunki płatności: przelew 30 dni od daty prawidłowo wystawionej FV. 5. Inne istotne warunki zamówienia: Referencje za wykonane/wykonywane usługi zgodnie z zakresem prowadzanego Postępowania podpisane przez osoby uprawnione w okresie ostatnich 3 lat do dnia złożenia oferty. 6. Warunki, których spełnić musi podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia: posiadania doświadczenia w zakresie wykonywania czynności zgodnie z zakresem zapytania ofertowego. 7. Kryterium oceny ofert – cena 85%, doświadczenie 10%, termin płatności 5%. 8. Sposób przygotowania oferty: a) Oferta powinna być sporządzona czytelnie w języku polskim, bez dopisków lub skreśleń, być zawarta na kolejno ponumerowanych stronach i podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta. W przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, odpis pełnomocnictwa winien być załączony do składanej oferty. b) Wszelkie dokumenty załączone do oferty, jeśli nie stanowią oryginałów, powinny być przedkładane w kopiach uwierzytelnionych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby podpisujące ofertę w imieniu oferenta. c) W przypadku przesłania oferty w formie listowej, na kopercie należy umieścić napis „Wykonywanie prac w zakresie stałego sprzątania pomieszczeń w obiektach zlokalizowanych w INOFAMA S.A. w restrukturyzacji z siedzibą przy ul Metalowców 7, 88-100 Inowrocław” d) W treści oferty należy wskazać, czy oferent wykona zamówienie samodzielnie czy będzie korzystać z pomocy podwykonawców. 9. Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 09.12.2025 r. do godz. 11:00 w formie: a) pisemnej (osobiście, listownie) na adres: INOFAMA S.A. w restrukturyzacji ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław b) faxem na numer: nie dotyczy. c) w wersji elektronicznej na e-mail: nie dotyczy. 10. Oferent ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu na rzecz Oferentów jakichkolwiek kosztów lub wydatków związanych z udziałem w niniejszym postępowaniu. 11. Zastrzegamy, że postępowanie zainicjowane niniejszym Zapytaniem Ofertowym może zostać unieważnione zarówno w trakcie oceny i wyboru oferty jak i po jej wyborze w sytuacji, gdy na zawarcie zobowiązania objętego przedmiotowym Zapytaniem nie zostanie uzyskana zgoda właściwego organu Spółki zgodnie z Umową Spółki INOFAMA S.A. w restrukturyzacji ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław. Poza tym, do unieważnienia postępowania może dojść w następujących przypadkach: - cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą INOFAMA S.A. w restrukturyzacji zamierzała przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że INOFAMA S.A. w restrukturyzacji może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty, - wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie INOFAMA S.A. w restrukturyzacji, czego nie można było wcześniej przewidzieć, - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy, - w innych uzasadnionych przypadkach, przy czym ocena czy unieważnienie było zasadne leży w wyłącznej gestii Zamawiającego. Złożenie oferty jest równoznaczne z akceptacją takiego stanu rzeczy, wobec czego Oferentom nie będą przysługiwać jakiekolwiek roszczenia wobec INOFAMA S.A. w restrukturyzacji ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław związane ze skorzystaniem przez nią z uprawnień przewidzianych w zdaniach poprzedzających. 12. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia negocjacji z wybranym Oferentem w toku postępowania. W przedmiotowym zakresie Zamawiający jest uprawniony nie zaś zobowiązany do przeprowadzenia takich negocjacji, których ewentualne podjęcie i określenie ich zakresu leży w całości w jego gestii. 13. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego (art. 66 i następne KC), lecz zaproszenie do ich składania przez potencjalnych Oferentów w związku z czym otrzymanie przez Zamawiającego oferty nie skutkuje zawarciem umowy. Ustala się, iż brak odpowiedzi na złożoną w postępowaniu ofertę nie może być uznany za przyjęcie takiej oferty, gdyż zawarcie umowy nastąpi dopiero w przypadku wyboru przez Zamawiającego jednej spośród otrzymanych ofert oraz wynegocjowaniu całej treści pisemnej umowy, która będzie wiązać wybranego Oferenta (Wykonawcę) z Zamawiającym. 14. Oferent zobowiązuje się wobec Zamawiającego do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku z wykonywaniem umowy lub przeprowadzonym postępowaniem. 15. Zamawiający skontaktuje się z wybranym Oferentem i poinformuje droga mailową na wskazany w ofercie adres o wyborze jego oferty jako najkorzystniejszej rozpoczynając proces negocjowania treści ostatecznej umowy, przy czym do współpracy stron zastosowanie mają Ogólne Warunki Zakupów (lub Uproszczone Ogólne Warunki Zakupów w przypadku zamówień o łącznej wartości do 10.000,00 złotych netto), stosowane przez Zamawiającego i dostępne na jego stronie internetowej pod adresem www.inofama.com.pl. W stosunku do Oferentów, których oferty nie zostaną przyjęte, nie będzie wysyłana informacja o braku przyjęcia oferty. 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji niniejszego zamówienia. 17. Informacja RODO. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”, informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest INOFAMA S.A. w restrukturyzacji z siedzibą przy ul. Metalowców 7, 88-100 Inowrocław; adres e-mail: sekretariat@inofama.eu. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez INOFAMA S.A. w restrukturyzacji, tj. w celu wyboru oferty w związku z niniejszym Zapytaniem ofertowym (dalej jako „Zapytanie”) tj.: weryfikacji złożonych w toku Zapytania dokumentów; umożliwienia INOFAMA S.A. w restrukturyzacji kontaktu z podmiotami zainteresowanych Zapytaniem, weryfikacji podmiotów zainteresowanych Zapytaniem w publicznych rejestrach; przeprowadzenia wyboru zgodnie z zasadami wskazanymi w Zapytaniu, prowadzenie procesów audytu wewnętrznego i zewnętrznego; ustalania lub dochodzenia przez INOFAMA S.A. w restrukturyzacji roszczeń cywilnoprawnych w ramach prowadzonej działalności, a także obrona przed takimi roszczeniami. INOFAMA S.A. w restrukturyzacji będzie przetwarzać następujące kategorie Pana danych osobowych: dane identyfikacyjne (imię, nazwisko i miejsce zatrudnienia), służbowe dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz inne dane podane w formularz zgłoszeniowych. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych (tj. podmiotami które mogą mieć do nich dostęp) będą pracownicy INOFAMA S.A. w restrukturyzacji upoważnieni do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, organy publiczne uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, podmioty, którym INOFAMA S.A. w restrukturyzacji powierzyła przetwarzanie danych osobowych na podstawie umów powierzenia, takie jak podmioty świadczące usługi informatyczne, operatorzy pocztowi i kurierzy, podmioty świadczące na rzecz INOFAMA S.A. w restrukturyzacji usługi prawne lub doradztwa podatkowego. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez cały okres realizacji Zapytania oraz do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów administratora stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia przez Panią/Pana sprzeciwu wobec takiego przetwarzania. Po tym czasie Pani/Pana dane zostaną usunięte. posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych w sytuacjach określonych w art. 18 RODO; − prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych zgodnie z art. 21 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna − Pani/Pan, że przetwarzanie przez Inofama S.A. danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, w zakresie, w jakim ich przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony wynikających z Postępowania roszczeń; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne do złożenia oferty. 18. Wszelkie dodatkowe informacje udzielane są w godz. 7.00-14.00 (poniedziałek - piątek), pod telefonu: Hanna Soszyńska (52) 355 02 60 nr wew. 510, adres email: hsoszynska@inofama.eu Przemysław Sparniuk (52) 355 02 60 nr wew. 402, tel. kom. 607-530-855 adres email: psparniuk@inofama.eu Zapytanie ofertowe Załącznik nr 1 - Formularz ofertowyZałącznik nr 1 - Zakres i częstotliwość sprzątaniaZałącznik nr 2 - klauzula RODOZałącznik nr 3 - Oświadczenie o zachowaniu poufności