Polityka Jakości w Spółce Akcyjnej INOFAMA w Inowrocławiu A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę Polityka Jakości w Spółce Akcyjnej INOFAMA w Inowrocławiu Misją firmy INOFAMA S.A. jako przedsiębiorstwa wychodzącego naprzeciw oczekiwaniom Klientów, jest zrozumienie oraz znajomość ich potrzeb, tak aby móc w pełni je zaspokajać poprzez oferowanie wyrobów na wymaganym poziomie. Naszą misję realizujemy poprzez przyjętą przez Zarząd Inofama S.A. Politykę Jakości, na którą składają się: jak najwyższe zadowolenie Klientów realizowane poprzez dostarczanie wyrobów i usług zgodnych z ich wymaganiami, zrozumienie potrzeb i oczekiwań stron zainteresowanych, wzrost konkurencyjności rynkowej firmy realizowany poprzez spełnianie wymagań posiadanych certyfikatów ISO 9001, ISO 3834-3, EN 1090-2 oraz DASt-022, ciągłe doskonalenie procesów systemu zarządzania jakością realizowane poprzez: - określenie ryzyk i szans procesów, ich analizę oraz podejmowanie odpowiednich działań korygujących, - podnoszenie kwalifikacji pracowników realizowane poprzez przeprowadzanie szkoleń, - przeprowadzanie wewnętrznych auditów jakości i wdrażanie działań doskonalących wynikających z przeprowadzonych auditów, - regularne przeprowadzanie przeglądów systemu zarządzania jakością oraz narad jakościowych, - zagwarantowanie niezbędnych środków pozwalających na skuteczne funkcjonowanie systemu zarządzania jakością, - poprawę środowiska funkcjonowania procesów, ciągłe doskonalenie produkowanych wyrobów i wykonywanych usług realizowane m.in. poprzez: - unowocześnianie procesów technologicznych i parku maszynowego oraz stosowanych systemów informatycznych,- stosowanie sprawnej i sprawdzonej aparatury kontrolno-pomiarowej,- stosowanie materiałów wymaganej jakości kupowanych u sprawdzonych dostawców,- dążenie do unikania błędów i ich konsekwentne usuwanie. Zarząd INOFAMA S.A. zapewnia, że podjęte w firmie działania gwarantują pełną realizację przyjętej Polityki Jakości oraz elementów systemu zarządzania jakością zgodnie z wymaganiami normy ISO 9001. Polityka Jakości przyjęta przez Zarząd Spółki Inofama S.A. jest dyrektywą dla wszystkich pracowników. Osobą odpowiedzialną za wszystkie sprawy związane z prawidłowym funkcjonowaniem Systemu Zarządzania Jakością jest Pełnomocnik Zarządu ds. Systemu Jakości. Marek Borkowski Prezes Zarządu Inofama S.A. Inowrocław, dnia 02.06.2020