Analityk Finansowy A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę Spółka z Grupy Kapitałowej Agencji Rozwoju Przemysłu S.A., jedna z większych firm w regionie, liczący się polski producent maszyn i urządzeń dla rolnictwa, transportu, ochrony środowiska i budownictwa poszukuje osoby na stanowisko: ANALITYK FINANSOWY Twój zakres obowiązków: udział w opracowywaniu prognoz, planów, strategii i budżetów wraz z kontrolą ich realizacji; przygotowywanie zestawień i raportów (księgowych, finansowych, produkcyjnych, handlowych, magazynowych czy rozrachunkowych); analiza kosztów i propozycje rekomendacji w zakresie optymalizowania kosztów; sporządzanie analiz dotyczących sytuacji ekonomiczno-finansowej Spółki; analiza wskaźników finansowych Spółki; weryfikacja planów finansowych krótko- i długoterminowych spółek Grupy; analiza opłacalności projektów inwestycyjnych Spółki oraz bieżąca weryfikacja i analiza finansowa realizowanych projektów inwestycyjnych; przygotowanie okresowych sprawozdań Zarządu z działalności Spółki i jej Grupy Kapitałowej; obróbka, analiza i modelowanie dużych wolumenów danych; sporządzanie informacji z przeprowadzonych analiz dla poszczególnych komórek organizacyjnych Spółki; współpraca z bankami i instytucjami finansowymi – przygotowanie dokumentacji/opracowań niezbędnych w celu uzyskania finansowania sporządzanie zestawień i kalkulacji na zlecenie Zarządu i Dyrektora Finansowego okresowe raportowanie do organów nadzoru właścicielskiego Nasze oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe (finanse, ekonomia, rachunkowość); doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 3 lata w firmie produkcyjnej będzie dodatkowym atutem; wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia i formułowania wniosków na podstawie przeprowadzonych analiz; bardzo dobra, praktyczna znajomość programów MS Oficce (MS Excel, MS PowerPoint); znajomość programów ERP (mile widziana znajomość systemu REKORD.ERP); otwartość na nowe pomysły i zmiany; odpowiedzialność, skrupulatność i zorientowanie na cele; umiejętność pracy w grupie, samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, terminowość w wykonywaniu zadań. W zamian oferujemy: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, świadczenia okolicznościowe w ramach zakładowego funduszu świadczeń socjalnych); szerokie możliwości rozwoju zawodowego (finansowanie szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe, dofinansowanie do studiów). JEŚLI MYŚLISZ, ŻE TA PRACA JEST DLA CIEBIE, ZGŁOŚ SIĘ DO NAS! Prześlij nam swoje CV na adres: rekrutacja@inofama.eu Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Załącznik: Plik PDF